PODNOŠENJE PRIGOVORA POTROŠAČA
PODNOŠENJE PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku (poštom) na adresu: PERLA, obrt za proizvodnju, trgovinu i specijalizirane djelatnosti, vl. Mirjana Lončar, Josipa Juraja Strossmayera 6, 32251 Privlaka ili na e-mail: perla@personaliziranelampe.hr
Odgovor na vaš prigovor vratit ćemo u pisanom ili elektronskom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.
IZVANSUDSKO RJEŠAVANJA POTROŠAČKIH SPOROVA
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova, omogućena je “Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova” (Platforma za ODR) na sljedećem linku: http://ec.europa.eu/odr